Publicaties

Reparatie & Onderhoud Service Afspraken

24ROSA werkt nu nóg sneller en nauwkeuriger

24ROSA werkt nu sneller en nauwkeuriger dankzij nieuwe technologieën. Bij 24ROSA willen we altijd voorop lopen en ons voorbereiden op de toekomst. Om dit te bereiken, gebruiken we geavanceerde systemen die ons helpen om beter te werken. We koppelen onze systemen aan verschillende ERP-systemen in de vastgoedsector, zodat alle reparatie- en onderhoudsprocessen centraal worden beheerd. Hierdoor wordt dubbel werk versplintering van data in diverse bronsystemen voorkomen.

We werken nauw samen met verschillende ERP- en CRM-dienstverleners om deze nieuwe technologie te integreren bij onze klanten. Bijvoorbeeld, samen met Zig en WoonInvest zorgt 24ROSA ervoor dat alle benodigde data via de nieuwste Table API’s wordt opgehaald. Hierdoor verloopt het intakeproces altijd op basis van de meest actuele informatie.

Dit biedt veel voordelen. Woningcorporaties kunnen efficiënter en zonder fouten het vastgoed beheren, huurders krijgen beter inzicht in de status van hun reparaties en problemen worden sneller opgelost dankzij een betere planning in de agenda’s van de herstellers. De herstellers krijgen de juiste informatie om reparaties in één keer goed uit te voeren, waarbij ze rekening houden met verschillende factoren. Dit verbetert het hele reparatieproces, van woningcorporatie tot huurder en hersteller.

De overstap van Dynamics Empire (DE) naar DE-Online heeft ertoe geleid dat het oude DE-Open koppelvlak is vervangen door de nieuwe Table API. Hierdoor kan 24ROSA nu direct met DE-Online communiceren om de actuele gegevens voor het intakeproces van reparatieverzoeken op te halen. Verschillende klanten van 24ROSA en ZIG zijn momenteel bezig met de migratie naar DE-Online, waarbij de oude systemen worden vervangen. Dankzij de samenwerking met ZIG en Wooninvest wordt de benodigde data nu via de nieuwe Table API’s van DE-Online opgehaald, zodat het intakeproces altijd gebaseerd is op de meest recente gegevens.

24ROSA is NPO ketenregisseur op het gebied van huurdertevredenheid. Wij maken van niet planmatig onderhoud een duurzame tevredenheid. Ons doel is elke huurder een tevreden huurder. Wij doen er alles aan om het thuisgevoel overeind en betaalbaar te houden en schaarse vakmensen in één keer goed in te zetten.

Contact

© ROSA 2016-2024 | Alle rechten voorbehouden