Wij zijn de regisseur in vastgoedonderhoud die woningcorporaties en aannemers helpt om onderhoud soepeler, efficiënter en kosteneffectiever te organiseren. Wij combineren data, slimme processen en gebruiksvriendelijke software om het hele onderhoudsproces te stroomlijnen.
Een greep uit onze trotste partners
In tegenstelling tot standaardoplossingen voor niet planmatig onderhoud, waarmee een klantenservice van een woningcorporatie vaak werkt, heeft 24ROSA een bijzonder diepgaande beslisboom. Deze bislisboom is gebasseerd op meer dan honderdduizenden datapunten in reparatieverzoeken. Doormiddel van deze add-in op je bestaande ERP-systeem, kan een klant contact center medewerker in je eigen vertrouwde software omgeving, zonder technische kennis een complete correcte werkbon opstellen. Deze werkbon is zo duidelijk dat een ketenpartner zonder zelf nog contact op te nemen met de huurder direct weet wat er moet gebeuren, welke materialen er mee moeten en hoeveel tijd de reparatie gaat kosten. Een andere slimme koppeling zorgt ervoor dat de klant contact medewerker in hetzelfde telefoongesprek direct een afspraak met de huurder kan maken voor de reparatie, in de agenda van de uitvoerder. Dat bedoelen we met 1 call does it all.
Volledig data gedreven
Vertaalt verzoek naar complete werkbare bon
Automatisch in de juiste agenda
Blijft leidend én actueel, geen nieuwe interface
Woningcorporaties krijgen rust, grip en tevreden huurders:
• Lagere kosten door efficiënter onderhoud.
• Snellere afhandeling van meldingen.
• Tevreden huurders die zich écht geholpen voelen.
• Data-inzichten waarmee processen continu verbeterd worden
Aannemers werken sneller en slimmer:
• Hogere marges en tevreden klanten.
• Betere samenwerking met woningcorporaties.
• Duidelijke werkbonnen, minder fouten en vertragingen.
• Efficiënte inzet van vakmensen, minder tijdsverspilling.
• Minder onnodige ritten, dus minder kosten.