Over 24ROSA

24ROSA stroomlijnt dagelijkse service en onderhoudsverzoeken voor woningcorporaties en ketenpartners.

24ROSA regisseert en plant jaarlijks meer dan 300.000 service en onderhoudsverzoeken voor niet-planmatig onderhoud

Een greep uit onze trotste partners

24Rosa is een ketenregiseur met een SaaS oplossing voor onderhoudscoördinatoren binnen woningcorporaties en werkvoorbereiders van onderhoudpartners in het NPO proces, die reparatieverzoeken van huurders in exacte werkbonnen kan vertalen. In tegenstelling tot standaardoplossingen heeft 24Rosa een diepgaande 'beslisboom', hierdoor kan 24Rosa als enige – door het ontlasten van alle ketenpartners – de huurderstevredenheid optimaliseren.

Wie is 24ROSA?

24ROSA is een jonge, groeiende en dynamische organisatie. De organisatie richt zich op het bieden van oplossingen voor reparatieverzoeken die de bewoners van woningcorporaties indienen en het schakelen tussen de onderhoudspartners in de keten om deze reparatieverzoeken zo goed en efficiënt mogelijk op te kunnen lossen.

Onze klanten (woningcorporaties en ketenpartners) begeven zich in een markt die zich kenmerkt door huurders die op zoek zijn naar een betaalbare woning. Woningcorporaties moeten voldoende passende sociale huurwoningen bieden in diverse wijken. Ze bieden duurzame huurwoningen aan zonder extra woonlasten voor de huurders en ook bieden zij goede randvoorwaarden en een gezonde bedrijfsvoering. De huurdertevredenheid wordt voor de woningcorporaties steeds belangrijker, de huurder wilt een “thuis”.

Om hierbij aan te sluiten gaat 24ROSA van het verkopen van een systeemoplossing naar het verkopen van duurzame klanttevredenheid en een thuisgevoel voor de huurders. Wij regisseren de intake, het afspraak plannen en aansturen van de actienemers in de gehele keten. Hierbij hoort ook het continue meten van de tevredenheid van onze klanten en betrokkenheid van onze medewerkers.

Onze Visie

One call does it all” wordt ook wel als de visie van 24ROSA gezien.  Wij geloven in een wereld waarin niet-planmatig onderhoud geen obstakel vormt, maar juist bijdraagt aan het thuisgevoel van elke huurder. Onze visie is om woningcorporaties, ketenpartners en huurders duurzaam met elkaar te verbinden via slimme, datagedreven processen.

Zo bouwen we samen aan een toekomst waarin onderhoud efficiënt, betaalbaar en huurdergericht is. — met maximale inzet van schaarse vakmensen en minimale verspilling.  

Onze Missie

24ROSA is NPO ketenregisseur op het gebied van huurdertevredenheid. Wij maken van niet planmatig onderhoud een duurzame tevredenheid. Ons doel is elke huurder een tevreden huurder. Wij doen er alles aan om het thuisgevoel overeind en betaalbaar te houden en schaarse vakmensen in één keer goed in te zetten.

Het is hierin de kunst om door middel van één telefoongesprek de juiste informatie over het reparatieverzoek te krijgen, direct de juiste koppelingen in het systeem te maken en de juiste partijen in te zetten om de acties uit te voeren bij de klant. 

24ROSA: 24/7 samenwerken aan het thuisgevoel van uw huurders!

Onze aanpak

24ROSA NPO Module

In de ideale wereld bestaan er geen storingen en volstaat planmatig onderhoud. Helaas is de dagelijkse praktijk anders. Met behulp van onze 24ROSA NPO Module kunnen uw medewerkers het niet planmatig onderhoud optimaal en efficient realiseren.

Hoe werkt deze?

Na een gedegen onderzoek brengen wij het optimale NPO-proces voor uw organisatie in kaart. Op basis daarvan richten we samen met u de 24ROSA NPO Module in. Hierbij houden we rekening met de principes van First Time Right (FTR) en Straight Through Processing (STP). Het streven is om in één gesprek tot een passende oplossing te komen (one call does it all). Naast tevredenheid bij uw huurders leidt dit tot kostenefficiëntie voor uw organisatie.

Voordelen

De 24ROSA NPO Module slaat alle informatie op in databestanden. Hierdoor ontstaat een kennisbank die bij elk huurdercontact wordt verrijkt. Deze kennisbank is uw eigendom. Analyse van de informatie in de kennisbank kan leiden tot verbetervoorstellen voor het NPO-proces. Door aan de slag te gaan met die voorstellen, kan het proces nog toekomstbestendiger, efficiënter en effectiever worden.

ERP-Integratie

De 24ROSA NPO Module is geen vervanger van uw ERP-systeem, maar juist een aanvullende flexibele oplossing. Door beide systemen te koppelen, krijgen uw medewerkers de handvatten om maximale huurderstevredenheid te realiseren.

Wat maakt ons uniek?

In tegenstelling tot standaardoplossingen voor niet planmatig onderhoud, waarmee een klantenservice van een woningcorporatie vaak werkt, heeft 24ROSA een bijzonder diepgaande beslisboom. Deze beslisboom is gebaseerd op meer dan honderdduizenden datapunten in reparatieverzoeken. Doormiddel van deze add-in op je bestaande software, kan een klant contact center medewerker zonder technische kennis een complete correcte werkbon opstellen. Deze werkbon is zo duidelijk dat een ketenpartner zonder zelf nog contact op te nemen met de huurder direct weet wat er moet gebeuren, welke materialen er mee moeten en hoelang de reparatie gaat duren. Een andere slimme koppeling zorgt ervoor dat de klant contact medewerker in hetzelfde telefoongesprek direct een afspraak met de huurder kan maken voor de reparatie, in de agenda van de uitvoerder. Dat bedoelen we met 1 call does it all. 

1. Intake

Volledig data gedreven

2. Beslisboom

Vertaalt verzoek naar complete werkbare bon

3. Planning

Automatisch in de juiste agenda

4. CRM/ERP

Blijft leidend én actueel

24rosa-wat-maakt-ons-uniek
24rosa-uniek-recept

Een uniek recept

24ROSA verbindt met verschillende digitale tools en automatische koppelingen de losse schakels in de keten.

  • 24ROSA NPO module
  • 24ROSA GEO navigator
  • Telefonie
  • DICO-status bericht koppeling
  • Directe agendaplanning binnen systeem van de actienemer
  • 24ROSA demarcatie en signaleringsmodule
  • Nieuwbouwgarantiemodule
  • Renovatiegarantiemodule
  • Projecten signaleringmodule (PO)
  • Gedetailleerde signaleringsmodule
  • VVE module
  • Zorgvastgoed module
  • Stormschade module
  • ZAV module (Zelf Aangebrachte Voorzieningen)
  • Reparatiecheck
  • API koppelingen met primaire ERP systemen
  • 24ROSA App (Android/IOS)
  • Advies op basis van data-analyse

Kernwaarden

De kernwaarden die 24ROSA dé NPO-specialist maakt op het gebied van huurdertevredenheid. Met oog voor resultaat en op een professionele wijze creëren wij, als avontuurlijke en unieke organisatie, vernieuwende oplossingen.

ROSA: 24/7 samenwerken aan het thuisgevoel van uw huurders!

Uniek

Wederzijdse flexibiliteit
Thuisgevoel huurder
Humor

Avontuurlijk

Out of the box
Uitdagingen aangaan
Ontwikkelingen & trends

Innovatief

Gedreven
Autonome medewerkers
Ownership

Professioneel

First time right
Oplossingsgericht
Persoonlijke ontplooiing

Resultaatgericht

Teamgevoel
Éém gezamelijk doel
Klanttevredenheid

24Rosa biedt de ketenpartner alles wat nodig is voor een succesvolle, efficiënte en winstgevende werkdag. Optimaliseer je werkstromen.