Wij regisseren niet-planmatig onderhoud voor woningcorporaties. Met data, slimme processen en gebruiksvriendelijke software stroomlijnen we het hele onderhoudsproces: van melding tot tevreden huurder.
In tegenstelling tot standaardoplossingen voor niet planmatig onderhoud, waarmee een klantenservice van een woningcorporatie vaak werkt, heeft 24ROSA een bijzonder diepgaande beslisboom. Deze bislisboom is gebasseerd op meer dan honderdduizenden datapunten in reparatieverzoeken. Doormiddel van deze add-in op je bestaande ERP-systeem, kan een klant contact center medewerker in je eigen vertrouwde software omgeving, zonder technische kennis een complete correcte werkbon opstellen. Deze werkbon is zo duidelijk dat een ketenpartner zonder zelf nog contact op te nemen met de huurder direct weet wat er moet gebeuren, welke materialen er mee moeten en hoeveel tijd de reparatie gaat kosten. Een andere slimme koppeling zorgt ervoor dat de klant contact medewerker in hetzelfde telefoongesprek direct een afspraak met de huurder kan maken voor de reparatie, in de agenda van de uitvoerder. Dat bedoelen we met 1 call does it all.
Volledig data gedreven
Vertaalt verzoek naar complete werkbare bon
Automatisch in de juiste agenda
Wordt niet vervangen: Blijft leidend én actueel
Woningcorporaties krijgen rust, grip en tevreden huurders:
• Lagere kosten door efficiënter onderhoud.
• Snellere afhandeling van meldingen.
• Tevreden huurders die zich écht geholpen voelen.
• Data-inzichten waarmee processen continu verbeterd worden
Te weinig grip op onderhoudsprocessen, lange doorlooptijden, stijgende kosten? Of wellicht ervaar je frustratie omdat meldingen blijven terugkomen en het proces niet vloeiend loopt door onvolledige of onduidelijke werkbonnen?
Wij zijn de regisseur van de onderhouds keten die woningcorporaties en aannemers helpt om onderhoud soepeler, efficiënter en kosteneffectiever te organiseren. Wij combineren data, slimme processen en gebruiksvriendelijke software om het hele onderhoudsproces te stroomlijnen.
Regel je onderhoud in drie eenvoudige stappen:
1. One call does it all – Meldingen worden via de slimme intake direct goed geanalyseerd en helder doorgezet.
2. Exacte werkbonnen – De juiste vakman krijgt de juiste informatie en materialen mee.
3. First time fixed – Huurders worden effectief geholpen zonder veel contactmomenten.
Huurder weet wanneer en wie er langskomt
Medewerker woningcorporatie heeft realtime inzicht én regie
Aannemer (of ketenpartner) ontvangt duidelijke en complete werkbonnen
Één tool voor het aannemen van een melding (intake), het beoordelen ervan, het inplannen van een monteur en het coördineren en bewaken van de voortgang: met de 24ROSA NPO Module regelt u het snel en eenvoudig.