24ROSA stroomlijnt dagelijkse service en onderhoudsverzoeken voor woningcorporaties en ketenpartners.
Een greep uit onze trotste partners
24ROSA is een jonge, groeiende en dynamische organisatie. De organisatie richt zich op het bieden van oplossingen voor reparatieverzoeken die de bewoners van woningcorporaties indienen en het schakelen tussen de onderhoudspartners in de keten om deze reparatieverzoeken zo goed en efficiënt mogelijk op te kunnen lossen.
Onze klanten (woningcorporaties en ketenpartners) begeven zich in een markt die zich kenmerkt door huurders die op zoek zijn naar een betaalbare woning. Woningcorporaties moeten voldoende passende sociale huurwoningen bieden in diverse wijken. Ze bieden duurzame huurwoningen aan zonder extra woonlasten voor de huurders en ook bieden zij goede randvoorwaarden en een gezonde bedrijfsvoering. De huurdertevredenheid wordt voor de woningcorporaties steeds belangrijker, de huurder wilt een “thuis”.
Om hierbij aan te sluiten gaat 24ROSA van het verkopen van een systeemoplossing naar het verkopen van duurzame klanttevredenheid en een thuisgevoel voor de huurders. Wij regisseren de intake, het afspraak plannen en aansturen van de actienemers in de gehele keten. Hierbij hoort ook het continue meten van de tevredenheid van onze klanten en betrokkenheid van onze medewerkers.
One call does it all” wordt ook wel als de visie van 24ROSA gezien. Wij geloven in een wereld waarin niet-planmatig onderhoud geen obstakel vormt, maar juist bijdraagt aan het thuisgevoel van elke huurder. Onze visie is om woningcorporaties, ketenpartners en huurders duurzaam met elkaar te verbinden via slimme, datagedreven processen.
Zo bouwen we samen aan een toekomst waarin onderhoud efficiënt, betaalbaar en huurdergericht is. — met maximale inzet van schaarse vakmensen en minimale verspilling.
24ROSA is NPO ketenregisseur op het gebied van huurdertevredenheid. Wij maken van niet planmatig onderhoud een duurzame tevredenheid. Ons doel is elke huurder een tevreden huurder. Wij doen er alles aan om het thuisgevoel overeind en betaalbaar te houden en schaarse vakmensen in één keer goed in te zetten.
Het is hierin de kunst om door middel van één telefoongesprek de juiste informatie over het reparatieverzoek te krijgen, direct de juiste koppelingen in het systeem te maken en de juiste partijen in te zetten om de acties uit te voeren bij de klant.
In de ideale wereld bestaan er geen storingen en volstaat planmatig onderhoud. Helaas is de dagelijkse praktijk anders. Met behulp van onze 24ROSA NPO Module kunnen uw medewerkers het niet planmatig onderhoud optimaal en efficient realiseren.
Na een gedegen onderzoek brengen wij het optimale NPO-proces voor uw organisatie in kaart. Op basis daarvan richten we samen met u de 24ROSA NPO Module in. Hierbij houden we rekening met de principes van First Time Right (FTR) en Straight Through Processing (STP). Het streven is om in één gesprek tot een passende oplossing te komen (one call does it all). Naast tevredenheid bij uw huurders leidt dit tot kostenefficiëntie voor uw organisatie.
De 24ROSA NPO Module slaat alle informatie op in databestanden. Hierdoor ontstaat een kennisbank die bij elk huurdercontact wordt verrijkt. Deze kennisbank is uw eigendom. Analyse van de informatie in de kennisbank kan leiden tot verbetervoorstellen voor het NPO-proces. Door aan de slag te gaan met die voorstellen, kan het proces nog toekomstbestendiger, efficiënter en effectiever worden.
De 24ROSA NPO Module is geen vervanger van uw ERP-systeem, maar juist een aanvullende flexibele oplossing. Door beide systemen te koppelen, krijgen uw medewerkers de handvatten om maximale huurderstevredenheid te realiseren.
In tegenstelling tot standaardoplossingen voor niet planmatig onderhoud, waarmee een klantenservice van een woningcorporatie vaak werkt, heeft 24ROSA een bijzonder diepgaande beslisboom. Deze beslisboom is gebaseerd op meer dan honderdduizenden datapunten in reparatieverzoeken. Doormiddel van deze add-in op je bestaande software, kan een klant contact center medewerker zonder technische kennis een complete correcte werkbon opstellen. Deze werkbon is zo duidelijk dat een ketenpartner zonder zelf nog contact op te nemen met de huurder direct weet wat er moet gebeuren, welke materialen er mee moeten en hoelang de reparatie gaat duren. Een andere slimme koppeling zorgt ervoor dat de klant contact medewerker in hetzelfde telefoongesprek direct een afspraak met de huurder kan maken voor de reparatie, in de agenda van de uitvoerder. Dat bedoelen we met 1 call does it all.
Volledig data gedreven
Vertaalt verzoek naar complete werkbare bon
Automatisch in de juiste agenda
Blijft leidend én actueel
24ROSA verbindt met verschillende digitale tools en automatische koppelingen de losse schakels in de keten.
De kernwaarden die 24ROSA dé NPO-specialist maakt op het gebied van huurdertevredenheid. Met oog voor resultaat en op een professionele wijze creëren wij, als avontuurlijke en unieke organisatie, vernieuwende oplossingen.
ROSA: 24/7 samenwerken aan het thuisgevoel van uw huurders!
Wederzijdse flexibiliteit
Thuisgevoel huurder
Humor
Out of the box
Uitdagingen aangaan
Ontwikkelingen & trends
Gedreven
Autonome medewerkers
Ownership
First time right
Oplossingsgericht
Persoonlijke ontplooiing
Teamgevoel
Éém gezamelijk doel
Klanttevredenheid