Bij 24ROSA geloven we dat het niet-planmatige onderhoud (NPO) van uw vastgoed een belangrijk onderdeel is van uw dienstverlening aan uw huurders. Daarom hebben we een innovatieve oplossing ontwikkeld die u helpt om het NPO-proces te optimaliseren en te digitaliseren. Met de 24ROSA NPO Module kunt u uw huurders sneller, beter en goedkoper helpen bij hun onderhoudsvragen en -klachten.
24ROSA verbindt met verschillende digitale tools en automatische koppelingen de losse schakels in de keten.
Avontuurlijk. Uniek. Resultaatgericht. Professioneel. Innovatief.
De kernwaarden die 24ROSA dé NPO-specialist maakt op het gebied van huurdertevredenheid. Met oog voor resultaat en op een professionele wijze creëren wij, als avontuurlijke en unieke organisatie, vernieuwende oplossingen.
ROSA: 24/7 samenwerken aan het thuisgevoel van uw huurders!
De dominante marktstrategie van 24ROSA is Customer Intimacy. Wij stellen de klant centraal en werken samen aan het thuisgevoel van de huurder en reageren adequaat op de dynamiek en veranderende behoefte in de keten. Randvoorwaarde is een marktconforme performance op Operational Excellence en Product Leadership. Deze strategische oriëntatie duiden wij met de term Customer Flexcellence:
We zijn flexibel en wendbaar om te kunnen inspelen op de behoeften van klanten: we doen de goede dingen.
We zijn excellent in de operationele uitvoering van onze dienstverlening: we doen de dingen goed.
24ROSA is NPO ketenregisseur op het gebied van huurdertevredenheid. Wij maken van niet planmatig onderhoud een duurzame tevredenheid. Ons doel is elke huurder een tevreden huurder. Wij doen er alles aan om het thuisgevoel overeind en betaalbaar te houden en schaarse vakmensen in één keer goed in te zetten.
© ROSA 2016-2024 | Alle rechten voorbehouden