Publicaties

Reparatie & Onderhoud Service Afspraken

Shirley Schils: de drijvende kracht achter de werkvloer van 24ROSA 

Shirley Schils is operationeel manager bij 24ROSA. Ze staat dagelijks in contact met de agents van 24ROSA en is het ‘nieuwe’ gezicht voor medewerkers van corporaties en aannemers. Nieuw omdat ze deze functie sinds kort vervult. Nieuwsgierig naar hoe Shirley de werkvloer van 24ROSA versterkt? Ontdek haar unieke aanpak en toewijding.  

Shirley trad op 1 januari 2020 bij 24ROSA in dienst als Agent. Daarvoor hielp zij 10 jaar lang klanten aan lekker brood als winkelbediende in een bakkerij. Klanten vriendelijk te woord staan en naar tevredenheid helpen, was haar dus wel toevertrouwd.  

Na aanvankelijk een moeizame start, door het thuiswerken tijdens Corona, kreeg zij de smaak te pakken zodra zij weer vanaf kantoor haar werk kon uitvoeren.  Dat beleef niet onopgemerkt. Afgelopen november werd zij gevraagd de operationele taken van Wim Quaedvlieg over te nemen. Wim, voorheen operationeel en functioneel manager bij 24ROSA, kan door de groei van het bedrijf deze beide taken niet langer combineren. Wim concentreert zich nu op functioneel management en Shirley neemt de operationele zaken waar.  

Als operationeel manager houdt Shirley de werkvloer draaiende. Ze zorgt voor tevreden agents met werkroosters die worden afgestemd op de persoonlijke behoefte van medewerkers. “De vrijheid en flexibiliteit bij 24ROSA is groot”, aldus Shirley. “We stemmen bijvoorbeeld werktijden af op schooltijden van kinderen.”  Ze heeft aandacht voor de efficiency op de werkvloer en houd de kwaliteit van de gesprekken scherp in de gaten. De medewerkers van 24ROSA spelen immers een belangrijke rol bij de missie van 24ROSA: elke huurder een tevreden huurder maken. “Met mijn opgedane ervaring als agent bij 24ROSA coach ik vanuit mijn huidige rol medewerkers en beoordeel hun gesprekken op empathie en kwaliteit. Daarnaast geef ik feed back, ken het systeem tot in de puntjes en deel mijn kennis. Eens per 2 maanden houden we een trainingsavond waarin we van elkaar leren en met elkaar verbeteringen signaleren en doorvoeren.”     

Verbeteringen signaleren en doorvoeren is een belangrijk onderdeel van haar werk. “Waar lopen we tegenaan? Is het systeem goed ingeregeld?” zijn vragen die regelmatig terugkeren, intern maar zeker ook vanuit corporaties en aannemers. Als aanspreekpunt heeft Shirley regelmatig contact met hen om te kijken hoe ze samen het proces kunnen optimaliseren.  

U begrijpt het al: Shirley voelt zich thuis bij 24ROSA. En dat gevoel deelt ze graag om uw huurders een thuis gevoel te geven.

24ROSA is NPO ketenregisseur op het gebied van huurdertevredenheid. Wij maken van niet planmatig onderhoud een duurzame tevredenheid. Ons doel is elke huurder een tevreden huurder. Wij doen er alles aan om het thuisgevoel overeind en betaalbaar te houden en schaarse vakmensen in één keer goed in te zetten.

Contact

© ROSA 2016-2024 | Alle rechten voorbehouden