De afgelopen jaren verzorgde 24ROSA al voor verschillende ketenpartners van Wonen Limburg het volledige huurdercontact op het gebied van Dagelijks Onderhoud. Sinds kort doet 24Rosa dat ook voor Wonen Limburg zelf. Uit de positieve ervaring die beide partijen opdeden via de ketenpartners, is rechtstreeks partnership ontstaan. Met deze succesvolle implementatie en livegang is een volgende stap in de dienstverlening van 24Rosa een feit. Naast NPO ketenregisseur is zij nu ook de Integraal Onderhoud Netwerkregisseur op het gebied van huurdertevredenheid.
One call does it all
31.000 verhuurbare eenheden, 15 werkpakketten (van 5 onderhoud rayons met elk 3 verschillende werkpakketen), 7 netwerkpartners, een veelvoud aan contractpartners en onderaannemer én real time inzicht in de historische data. Deze enorme hoeveelheid aan informatie wordt door de 24ROSA Module vanuit 1-pakket inzichtelijk gemaakt voor de mensen met huurdercontact en direct verwerkt voor alle noodzakelijk acties.
Om verwachtingen te kunnen managen beseft 24ROSA als geen ander dat de drie partijen in dit proces, Wonen Limburg, haar netwerkpartners en natuurlijk de huurders, altijd op de hoogte willen zijn van de actuele status (DICO) van de melding en het daadwerkelijke moment van uitvoering. Iedere melding, op welke wijze dan ook, van een huurder wordt dan ook verwerkt. Per melding wordt registratie, intake, afspraakplanning, actie en de communicatie met de verschillende partijen, bijgehouden. Alle informatie wordt geautomatiseerd geactualiseerd in de primaire bronsystemen van Wonen Limburg en haar netwerkpartners. Zo blijft het eigen ERP-systeem van onze partners te aller tijde leidend voor informatie en ondersteuning van strategische beleidsbeslissingen.